Metoda strukturalna i Karty Oceny Czytania i Pisania KOCP - nowe kompleksowe narzędzie do diagnozy i terapii trudności w czytaniu i pisaniu

 Rezerwacja zakończona
 
0
Kategoria
Oferty pozostałe
Termin
2018-03-01 14:00
Miejsce
Górnośląskie Centrum Edukacyjne, Gliwice, ul. Okrzei 20, s. audytorium
Ilość miejsc
150
Miejsca dostępne
150
Telefon
+48 32 302 19 90
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona WWW
Załącznik

Gliwicki Ośrodek Metodyczny zaprasza na bezpłatna konferencję "Metoda strukturalna i Karty Oceny Czytania i Pisania KOCP - nowe kompleksowe narzędzie do diagnozy i terapii trudności w czytaniu i pisaniu". Konferencja odbędzie się 1 marca 2018 r., w godz. 14.00 -16.00 w audytorium Górnośląskiego Centrum Edukacyjnego w Gliwicach. 

METODA STRUKTURALNA i Karty Oceny Czytania i Pisania KOCP nowe kompleksowe narzędzie do diagnozy i terapii trudności w czytaniu i pisaniu

Narzędzia: KOCP oraz Metoda Strukturalna umożliwiają nauczycielom sprawną realizację zapisów § 20 Rozporządzenia MEN z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.

Adresat: osoby posiadające wiedzę operatywną z zakresu pedagogiki i psychologii rozwojowej  np. nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, pedagodzy, psycholodzy, terapeuci, logopedzi i inne osoby zajmujące się i zainteresowane  terapią trudności w czytaniu i pisaniu.

Cel: poznanie przez uczestników nowego, kompleksowego rozwiązania metodycznego umożliwiającego przeprowadzenie diagnozy przyczyn trudności w czytaniu i pisaniu przy użyciu Kart Oceny Czytania i Piania KOCP oraz prowadzenie długoterminowej terapii z wykorzystaniem Metody Strukturalnej.

Program:

  1. Uwarunkowania procesu nabywania umiejętności czytania i pisania.
  2. Założenia teoretyczne Metody Strukturalnej.
  3. Zastosowanie Kart Oceny Czytania i Pisania KOCP w diagnozie uwarunkowań procesu nabywania umiejętności czytania i pisania (funkcji wzrokowych, słuchowych, językowych, motorycznych oraz sfery emocjonalno-motywacyjnej).
  4. Wykorzystywanie Metody Strukturalnej w pracy z osobami z deficytami rozwojowymi: niepełnosprawnością intelektualną, dysleksją rozwojową, dysgrafią, dyslalią, jąkaniem, dyzartrią, afazją, niedosłuchem, niedowidzeniem, ADHD, autyzmem i zespołem Aspergera, zaburzeniami zachowania, afazją i innymi problemami utrudniającymi komunikację pisemną. 
 
 

Terminy

  • 2018-03-01 14:00

Wspierane przez iCagenda